Knugen

Full rulle idag, klänningsprovning på förmiddagen, jobb 12-16 och sen kräftskiva. Mest längtar jag efter kräftorna. Det vattnas i munnen redan nu och jag hoppas att hanen har köpt goda kräftor för det gjorde inte jag förra året.

För övrigt hoppas jag hitta parkering inne i stan för Knugen skulle ju komma. Jag är lite ledsen över att jag inte har möjlighet att komma och lämna lite offergåvor så jag får ett bättre liv med FK. Jag och en kollega hade en konversation om kungafamiljen när Vickan gifte sig med Vesslan och det var att Kungen måste vara den roligaste att leva ihop med av dom i den familjen. Han är ialf min favorit och hade jag bara varit några år äldre så hade jag gift mig med honom. Det är nog bara att prata med lite tysk accent, han verkar ju tända på det.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0