Mina fynd

Tidigare i veckan så var jag och Daniel till Marieberg och spenderade på tok för mycket pengar. Bla på detta.



Som de nördar vi är så måste ju lilla Baltasar ha Star Wars kläder när han kommer till världen. Tyvärr så finns det inte så mycket SW kvar i butikerna och speciellt inte i de mindre storlekarna, men det kanske det aldrig har gjort. Så nu håller jag ögonen öppna på Tradera. Vi är dessutom sugna på en Star Trek dräkt. Men det finns nog inte och jag är inte så duktig på att sy. Annars vore det nåt och så skulle Baltasar kanske heta Spock.

Här är Lotta böckerna som jag har hittat på loppisar. De är i lite varierande skick, men det är ju faktiskt innehållet som räknas.



Så nu blir lillasyster glad. Det är hon som har den stora Lotta samlingen. Jag bara handlar till den och sen när jag läst böckerna så hamnar de hos henne. Drömmen vore ju en komplett samling. Undra om det går??

Denna katt har jag tyvärr inte fyndat, han fick vi vare sig vi ville eller inte och sen fick han en tratt.



Så nu tycker han mest synd om sig själv det ynkliga lilla djuret.

Tyvärr så hittade jag ju ingen bricka på någon loppis som jag kan måla om och i mitt nuvarande skick blir det nog ingen ommålning av köksmöblerna även fast jag skulle vilja. Kanske blir lite senare. Jag har ju trots allt en hel övervåning att måla på, bara jag täcker golvet. Men för tillfället så saknas energi. Jag börjar fundera på om jag har en stor energisugare i magen.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0