Mycket nu

Ja jag tror det är mycket nu, men som vanligt när det är mycket så sover jag bort hela dagarna istället. Inatt blev det nog ca 11 timmars sömn för mig. Det är lika bra att passa på nu för sen lär det ju inte hända. Nä men det är en hel del i huvudet, dels på jobbet eftersom chefen har semester och då hamnar ansvaret på mig. Sen så är det ju det vanliga hemma om när man ska hinna med gräsklippning gruskörning och städa hemma osv. Sen är det systers bröllop med lite planering, fast där är det inte så mycket ialf. Sen sist men inte minst alla oinhandlade bebissaker som man kanske borde ha gjort. Vi har en barnvagn och lite kläder men det är allt. Fast det får bli efter att syster gift sig för innan dess har jag inga pengar och Daniels pengar hamnar i källaren. Det kostar att vara tärna och byta panna. Nä men det var väl det och nu ska jag sätta fart med att städa lite.

Till Hanna: Jo det är den tapeten som du tänker på som syns i bakgrunden på kortet av min far.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0