Semester idag med

Tänka sig att jag är ledig idag igen. Det där med semester är ett för jävla bra påfund. Fast jag ångrar lite att jag snålade med tre veckor speciellt nu när jag ändå kommer vara mammaledig över jul och nyår. Men jag ska nog överleva. Dagen till ära så ska det städas lite eftersom mina föräldrar och min moster med man kommer hit och grillar med oss ikväll.

Igår kväll hade jag lite tjejkväll här med Therese då Daniel och hennes kille Niklas var iväg och fiskade. Men de fick fasiken ingen fisk. Vi fick ialf in alla mina 317 nyframkallade kort i album och sen blev det lite prat som hör till.

Stina: Vi kan ju inte gå omkring med likadana kläder, någon självaktning har vi fortfarande.
Kommentarer
Postat av: Josefine

Men det är ju bra då kan du ju ta ut lite semester innan bebisen kommer slipper du jobba när du är så stor.



SV: haha ja det blev det den här veckan. Men ibland blir det mycket pasta istället. eller potatis. Jag kom på det efter att jag gjort listan. Orkade inte göra om. Men det blir pasta sås och pasta på lördag istället för kycklinggryta =D

2010-08-05 @ 11:18:56
URL: http://josefineflin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha :D Ska följa ditt råd, nästa gång jag möter Orlando ska jag dumpa honom! Allt bra med dig? Växer?

2010-08-05 @ 22:47:38
URL: http://emeliesegnavarld.blogg.se/

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0