Hemvändare

Igår på eftermiddagen så hörde jag ett svagt jamande utanför ytterdörren och när jag öppnar så kommer Seth hem efter ca en vecka på vift.



Han var ialf hel förutom de små såren på ansiktet. Däremot så misstänker vi att han har varit på rave för han luktade väldigt mycket kantareller. Så nu ska han få gps sändare och sen ska han ta oss till kantarell skogen för dit hittar inte jag och Daniel. Till sändaren har han fått ett moderiktigt halsband.

Nu har han ialf utegångsförbud i några dagar, men igår så ville han gå ut efter fyra timmar men det fick han inte. Han har dessutom varit väldigt krävande för har han varit vaken så har han jamat tills man har kommit och klappat honom. Skämmer vi bort våra katter kanske??
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0