Yes ledig

Yes idag är jag ledig och som vanligt på mina lediga dagar så ska jag vara barnvakt till världens sötaste E. Så nu sitter jag och väntar på att hennes pappa ska komma och lämna henne. Inte för att det gör mig nåt att han är lite sen för då hinner jag surfa dessto mera.

Gårdagen var en historia i sig. Skitmycket att göra på jobbet och sen skitmycket att göra hemma. Jag tror att klippa gräset hemma var värst. Jag var riktigt mör i kroppen efter två timmar med gräsklipparn. Men har man världens största gräsmatta och en sambo som renoverar källare (jag tror han tillverkar hemliga rum som han kan låsa in mig i) så är det bara att fixa gräset. Nästa gång har jag planer på att elda upp gräsmattan. För övrigt svär jag över dessa moln, eftersom jag idag har möjlighet att slappa några timmar ute i solen och sen bada lite. Men nej då ska det såklart molna ute.

Pilutta
Kommentarer
Postat av: Stina

Du måste fixa lite kategorier så man kan välja lite vad man vill läsa

2010-06-30 @ 16:58:12
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0