Långsamt

Det här går framåt eller inte. Jag håller på och laddar upp bilder för almanacka och julkort på Korthuset och det tar tid, det är ju inte så att jag ska framkalla flera hundra bilder som jag brukar göra, för det tar tid på riktigt. Nä det är väl kanske 20 bilder totalt och det är inte ens halvvägs efter 40 minuter. Tur att jag går hemma och skrotar och inte har något speciellt för mig idag. Så jag tänkte testa att ladda upp bilerna på Fujifilm, men jag kommer ju aldrig ihåg lösenord på alla sidor jag är reggad på och mailet med lösenordet har jag inte fått än. Nästa år ska jag nog fixa julkort och almanackor i augusti. Sådär nu laddar jag upp på bägge sidorna, de som är snabbast får min order.

Igår försökte jag ta revanch i finans, det gick sådär. Jag förlorade och sen hade jag vaga förhoppningar att vinna i Alfapet, men det gick inte heller så bra. Jag ska sluta att spela spel med Daniel, eller så får jag lära mig att fuska.

Om jag nån gång blir klar med fotouppladdningen så ska jag kanske baka lite, för huset är städat och får inte börja julpynta förrän tll första advent. Men julgardinerna och bocken är framme. Lite måste man ju fuska.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0