Slutjobbat

Japp nu är det slutjobbat på ett tag framöver för min del. Det hela är med mycket blandade känslor. Det ska bli väldigt skönt att inte arbeta för magen börjar bli en aning i vägen, men jag kommer att sakna mina kollegor. Om de kommer sakna mig låter jag förbli osagt, nu kanske de får en lugn stund utan att jag skriker åt dom att de är för långsamma eller något sådant eller att de packar mat i fel förpackningar eller gör andra fel. Med andra ord kommer restaurangen att sluta i kaos när jag inte är där och styr upp allting.

Nu ska jag njuta av att vara ledig och när jag är ledig så ska jag göra det jag är allra bäst på och det är att städa, julpynta och baka. Det där med att ligga och slöa ligger ju inte i min natur.

Okej jag ljög där, tanken är att jag ska storstäda huset och julpynta. Jag har stora planer på att utnyttja mina arbetsledarkunskaper och delegera ut allt till Daniel och katterna. Jag tror att katterna är väldigt sugna på att damma hyllan i vardagsrummet, de brukar gärna hoppa upp i den.

Däremot ska jag blogga arslet av mig innnan Baltazars födelse.
Kommentarer
Postat av: Amanda

Tiden går fort! Passa på att njuuuuut! :) Själv hann jag aldrig bli ledig innan, då Nelia ploppade ut lite för tidigt, hade gärna haft den tiden innan att bara pyssla i hemmet och ta hand om sig själv lite.

2010-11-12 @ 21:58:30
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com
Postat av: Ella

Har du havandeskapspenning Madde?

När är lillen beräknad? :)

2010-11-13 @ 13:21:46

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0