Sömnförlamad

För några år sedan så upplevde jag att jag drömde att det spökade på övervåningen. Det som hände var att jag vaknade och kände att något tungt på ryggen och jag kunde varken röra mig eller säga något. Här är har jag förklaringen http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/somnklubb/article8107580.ab eftersom jag fortfarande inte kan länka så får ni kopiera adressen om ni vill läsa artikeln. Men det är ju trevligt att man får en förklaring på sina konstiga beteenden. Nu var det ett tag sen jag drabbades av det. Det var under en period för ca 3 år sen som jag hade det ofta. Men jag tror inte jag hat drabbats av det nån gång sen vi flyttade ner i augusti förra året. Ibland är Aftonbladets grävande journalistik fantastiskt.

Idag ska jag göra ett försök att locka håret. Det kan sluta precis hur som helst.
Kommentarer
Postat av: Fia

Jag har också känt så, flera gånger men det är flera år sedan. En gång kändes det som om nån försökte dra upp mej i armarna.

2010-11-21 @ 20:23:38

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0