Surfer dude



Igår kväll såg jag filmen Surfer Dude med Matthew McConaughey. Så som han ser ut på bilden här såg han ut nästan hela filmen, eller han hade torrt hår så hans fina lockar kom fram.  Detta är en mycket sevärd film om man vill se en snygg karl springa omkring i bar överkropp i ca 80min. Vill man ha en film med bra story så ska man inte se denna film. Då kan jag däremot rekommendera filmen Memento som är regisserad av Christofer Nolan (har gjort Batman), den filmen har visserligen ca 10 år på nacken men jag såg den i helgen och den är verkligen ett mästervärk.

Däremot så måste jag sluta med att vakna runt fem och vara vaken ett tag, imorse var jag vaken i över två timmar. Jag behöver ju sova nu, för sen när Baltazar tittar ut så kommer det ju vara en bristvara. Så det är nästan så jag har planer på att börja jobba så jag blir trött. Eller så får jag klippa gräset.

Snart kommer svärmor och ska hjälpa mig sy till lite gardiner för jag vägrar sy. Jag har liksom inte tålamodet när det strular. Funderar på att Daniel ska lära sig sy.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0