Två dagar

Det är så många dagar som jag har kvar att jobba. Det känns väldigt konstigt och i skrivande stund är jag nästan sugen på att jobba mer. Men jag tror nog att jag snart kommer att komma på andra tankar.

Igår var det ju kalas gånger två och för er som har klickat er hit från Ryssans blogg så får jag göra er besvikna att ni inte får några bilder för jag tog inte några. Kameran var med men lusten infann sig aldrig. Men det bjöds på massa gott fika och sen även lite makaroner och köttbullar eftersom en del av oss blev hungriga. Det var det första kalaset hos min syster Sofia och hennes man Erik, de blev 34 resp 33 år. Sen for jag vidare till nästa kalas hos Daniels syster Marina hon blev 37 år. (Daniel har mycket äldre syskon än mig). Där kom jag lagom till godiset och chipset. Min sambo såg jag inte mycket av den kvällen. Jag bänkade mig i soffan med hans syskon med respektive och föräldrar. Daniel underhöll barnen istället. De spelade poker och sen pingis. Jag fick dra honom med hem nästan. Jag kan ju tillägga att barnen befinner sig i tonåren.

Imorgon blir det en sväng till det gula varuhuset utanför Ullared. Jag hoppas på lite kö för min del. För jag kommer att kissa på mig om jag ska stå i kö i över två timmar. Vem vet de kanske har en speciell preggo-ingång. Nu ska jag försöka bli klar med inköpslistan. Ska bara komma på allt som ska inhandlas.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0