Update

Det är tydligen inte bara jag som är dålig på att uppdatera bloggar. Undrar om alla andra skyller på att de är preggotrötta och inte har internet. Daniel och jag samsas om ett mobilt bredband. Det går förhållandevis bra och jag har återupptäckt charmen med patiens på datorn.

Ikväll jobbar jag min sista stängning på väldigt länge. Det känns väldigt bra och nästa torsdag jobbar jag min sista dag på länge också. Eller det beror på. Funkar det så kommer jag att jobba extra till våren. Jag har kommit fram till att om vi ska ha snälla och icke odrägliga barn så kommer Daniel få uppfostra de små liven. Jag och tålamod är ingen bra kombination, efter ett tag brukar jag svära som en berusad sjöman.

Ute blåser det nästan storm så det blir nog till att hålla sig inne idag. Förhoppningsvis så blåser löven bort från gräsmattan också.

På tal om något helt annat så har jag tröttnat på att vara gravid nu, magen är bara tung och i vägen. Sen så är jag sjukt sugen på att ligga på mage. Sen så skulle ett glas vin vara väldigt gott också.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0