Av

Idag är jag sugen på mindre ryggont, att sitta på rumpmöte tog kål på ryggen men fötterna tyckte om det. Det är inte helt lätt, får ont i ryggen när jag sitter och ont i fötterna när jag går, tur att jag inte har mer krämpor. Dessutom var det mitt sista rumpmöte på ett bra tag, det är med blandade känslor. Det ska bli skönt att stänga av jobbet och tänka på annat. Men jag kommer sakna mina kollegor något sjukt mycket. Jag får nog ta och gästspela lite i vår. Så det är bäst för Daniel att han kan amma när jag är borta.

Imorgon är jag ledig och det tackar jag högre makter för. För imorse gick det sådär. Först så tappade jag mobilen i golvet när jag skulle stänga av larmet och den efter tio minuter när jag stod i klädkammaren så började den ringa igen. Då hade jag visst kommit åt snooze knappen. Så Daniel var inte helt nöjd. Sen när jag kom till jobbet så fick jag inte igång kassasystemet, då hade bopen gått sönder. För er som inte vet vad bopen är så skyll er själva. Det visade sig att hela boxen till bopen var trasig, men tur i oturen så var vår fixare Lasse på jobbet och fick ringa supporten osv. Jag gillar tisdagar och fredagar när han jobbar. Den dagen han slutar så slutar nog jag med.

Nu ska jag lägga mig ner istället så jag slipper gå av på mitten.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0