Frysa tack!

Jippie mellanpass idag. Men jag slipper stänga så jag klagar inte alltför mycket. Det går dessutom framåt med min överlagan. Igår lyckades jag plita ner några rader till FK och idag ska jag fixa lite mera med den.

För övrigt är det kallt ute, dock inte så kallt inne. Fast just nu har jag ju en massa extrablod i kroppen som gör att jag inte fryser. Vissa skulle jubla av glädje. Jag gillar däremot att gå med tjocktröja och tofflor så jag tycker det mest är jobbigt att vara så varm. Det hela har gått så långt att Daniel värmer sig på mig. Då har det verkligen gått långt för jag brukar vara kall som en isbit.



Såhär ligger jag gärna nerbäddad på vinterhalvåret, med två söta katter i knät dessutom. Fast dessa två katter finns inte längre, den ena gick och dog och den andra försvann.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0