Ge mig min lön NU

Just det ge mig min lön NU så jag kan åka till Ullared och handla bebissaker och julklappar och inhandla allt annat som man behöver som småbarnsförälder. Av nån anledning så har pengarna hittills bara tagit slut, jag skyller allt på bröllop och pannbyte. Hur det ska gå sen att få föräldrapenning och få pengarna räcka till är för mig en gåta. Vi får nog helt enkelt sluta renovera, hur Daniel ska klara av det vet jag inte. Jag tror han är beroende av att hålla på här hemma och framförallt lägga pengar på huset.

För övrigt tog min energi slut igår. Jag har de senaste månaderna varit väldigt pigg. Men igår så åkte jag hem lite tidigare från jobbet för det var lite att göra och sen strandade jag i soffan dyngtrött. Hur jag ska klara av att stänga ikväll har jag inte klurat ut än men det brukar lösa sig. Jag får nog helt enkelt vila mig i form. Det har ju fungerat de senaste 28 åren.
Kommentarer
Postat av: Stina

Ja inte är det mina ben iallafall ;-)

2010-10-17 @ 15:24:25
URL: http://mamastina.blogg.se/

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0