Helginlägg

Jag har haft ledig helg och den har jag inte tillbringat med att blogga utan igår blev det ett besök hos föräldrarna där jag spelade Tetris på ett hederligt gammalt Nintendo. Jag kom till sista nivån så jag är nöjd med resultatet men nästa gång ska jag slå nya rekord. Sen blev det 18-års fest ute i Filipshyttan. Det var Slynas lillasyster som fyllde år.

Idag har det fixats med trädgårdsgången, Daniel har burit plattor och jag har borstat rent dom, det var skittråkigt. Det var tur att katterna var med och livade upp det hela med deras galna upptåg. Seth fick dessutom stryk av grannkatten, han är så feg den kissen. Han är skitstor men rädd för sin egen skugga när han är ute.

Imorgon blir det en ny öppning på Gyllene Måsen, men nu börjar jag se slutet på min karriär där, ialf för tillfället. Jag hade inte tänkt att vara borta från jobbet alltför länge, så kul ska de inte få ha på jobbet. Jag har planer på att göra lite gästspel framåt våren, det känns säkrast så de sköter sig medan jag är borta. Risken finns ju att de slöar till. Eller inte. Jag tror de klarar sig galant utan mig.

Min och hanens Ullareds-resa börjar ta form. Men det är tyvärr alltför långt kvar tills vi ska åka. Tanken är att åka en vardag och det var visst ett tag kvar som det passade med mitt schema och andra aktiviteter. Men då jäklar ska det babyshoppas. Bidrag får gärna lämnas, det mottages tacksamt.
Kommentarer
Postat av: Stina

Av päronen fick vi totalt 1500.- 1000 i barnvagnsbidrag och 500.- vid "födsel av levande barn" ;-) men jag fick den 500 i förskott. Fast u köper ju ingen barnvagn så du borde bara få en 500 ;-) spara barnvagnspengen tills ni ska köpa sittvagn och köp en rejäl då!

2010-10-18 @ 16:01:52
URL: http://mamastina.blogg.se/

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0