Le helg

I lördags förmiddag så tog hanen och jag tåget mot Hufvudstaden. Målet för resan var att se Queen musikalen We will rock you. Tåget började med att vara några minuter försenat, men de körde in den förseningen så tåget kom fram i tid och det var väldigt tacksamt för vi hade inte alltför mycket tid på oss att ta oss till Linda som vi skulle bo hos. Hon skulle nämligen åka och jobba.

Sen framåt sena eftermiddagen tog vi oss till Cirkus. Jag hade bokat menybiljetter så vi åt där innan föreställningen. Maten var helt okej, men det är inget jag kan rekommendera att göra för det var mest stora sällskap där så man fick nästan sitta och skrika åt varandra när man åt. Föreställningen var riktigt bra. Fast Vanish-Tina var sådär, hon saknade det för att vara med.



Här är vi förväntansfulla innan föreställningen. Nackdelen med showen var också att den en del låtar var översatta till svenska och det var sådär. Som tur var så var långtifrån alla det.

Resan tillbaka till Linda var också en upplevelse med en överfull spårvagn som skrapade i lite här och där.

Söndagen tillbringades tillsammans med Mia. Det blev en sväng till Vasamuséumet.



Här är bildbeviset på att vi var där. Efter besöket så blev det en sen lunch runt Hötorget. Sen var det dags att lämna Hufvudstaden och även denna gång avgick tåget i tid och kom även fram i tid.

Nu ska det fortsättas med dagens todo-lista. Det går långsamt framåt. Jag har börjat att tvätta och matsedeln är nästan klar. Det saknas bara 3 rätter och det brukar ju vara de sista som är svårast att komma på.
Kommentarer
Postat av: Josefine Eriksson

Du har en Award att hämta hos mig!

2010-10-26 @ 20:32:12
URL: http://josefineeriksson.com

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0