Mitt bröllop

Kommer att dröja ett bra tag till. Men för tillfället är jag inne på ett Star wars bröllop. Jag kommer ju helt klart vara prinsessan Leia och Daniel Han Solo. Min pappa får vara Darth Vader och han ska lämna över mig. Daniels best man ska vara utklädd till Chewbacca. Det svåraste blir att hitta en dvärg-präst som ser ut som Yoda. Sen ska vi ha minst 50st stormtroopers. Och utgångsmusiken blir Imperiets signatur. Detaljerna bör finslipas men med bra planering kommer detta bli kanon.

Här försökte jag få in ett youtube klipp men det gick sådär. Någon vänlig människa kan ju få hjälpa mig med hur man gör.
Kommentarer
Postat av: pelle

HHAHAHAHAH! Jag kommer gärna som [sätt in någon lämplig Star Wars-karaktär här]



YouTube-klipp: Kopiera imbed/bädda in-koden på YouTube-klippet. Tryck på "Ändra redigerare" inne på sidan där du skriver blogginlägg. Klistra in YouTube-koden. Tryck på "ändra redigerare" igen och uppdatera bloggen. Klart!

2010-10-01 @ 19:59:55
URL: http://pellespersonliga.se

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0