Överklaga

Nu har jag äntligen fått mina papper från Försäkringskassan, ungefär en månad efter att beslutet är fattat. Hur som helst så ska det överklagas, hur det ska gå till och vad jag ska skriva har jag inte riktigt klart för mig. Nåväl Försäkringskassan är ju helt klart en myndighet som borde granskas rejält och de som sätter normerna på tungt arbete osv borde lyfta sina feta arslen från kontoret och ge sig ut i det verkliga livet.

På tal om något helt annat så gjorde jag rent ugnen idag och som väntat så gjorde Daniel klart den när jag hade gett upp. Ibland lönar det sig att slarva. Men nu är den ren och fin och nästa gång är det Daniels tur att göra rent den. Sen när det blir min tur så ska jag inte låta det gå så långt som jag gjorde denna gång.

Nä skriva kloka ord till FK var det.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0