Rädd

Nu dröjer det innan jag åker och hälsar på lillasyster igen. Det har nu varit ett överfall i Tybble där hon bor. Så vill hon ha barnvakt får hon komma hit med E. Nåt annat törs jag inte.

Sen blir det jobb hela dagen lång. Precis som igår, men jag överlevde då med. Men fasiken vad bilar jag hade i driven på kvällen, det var helt sjukt och det var ju inte roligt för dom som hade fått vänta länge. Men vad gör man när det kommer bussar som inte ringt och förvarnat oss. Och sen när det kommer ordrar på över nio menyer, då tar det tid när man står själv. Men det var roligt på sitt sätt och köket fungerade bra så jag fick ju maten så det var ju bra det. Och nej detta var inget gnäll, det är fakta. Idag ska jag tydligen stå i kassan hela dagen, jag börjar bli sjukt sugen att stå i köket men det känns lite för tungt just nu. Det får bli när Baltasar har tittat ut.

På tal om honom så är det bara två månader kvar till BF. Vissa säger att tiden går fort, men jag tycker jag har vart preggo i ungefär 100 år. Eller så är det min alkolistgen som skriker efter ett glas vin. Men det är tydligen nu det ska bli riktigt jobbigt med maggen och det tvivlar jag inte på eftersom jag hittills inte har haft några större problem. De säger ju att om den första graviditeten är lätt så blir den andra jobbig. Så antingen blir det bara ett barn eller så är Daniel preggo nästa gång. Jag röstar för det senare förslaget.
Kommentarer
Postat av: pelle

Var fan kan man gå säker i Örebro egentligen?

2010-10-14 @ 21:01:06
URL: http://pellespersonliga.se

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0