Tacos

Igår kväll hade vi en tacofest variant större då vi till slut blev väldigt många. Kvällen var däremot väldigt lugn då en fjärdedel av alla var gravida och en del andra körde eller var väldigt bakfulla. Men vi hade trevligt och jag tror inte att nån åkte härifrån hungrig.





Här är vi alla preggosar. Detta var tyvärr det enda kortet jag fastnade på då Daniel vägrar ta kort (han skyllde på att han hade annat att stå i) så det fick jag göra. Som straff har jag inte tagit ett enda kort på honom. Så han fick sej en mindre utskällning nu på morgonen så förhoppningsvis kanske han lär sig att jag också vill vara med på mingelbilder. Det var samma sak förra helgen, han kunde ta kort i kyrkan och utanför men sen vägrade han. Tydligen lider han av dåligt  minne. Kan ju säga att när han väl tar kort på mig så är jag ensam på bilderna och ser ut som en mupp. Så nästa gång ska han få tydliga instruktioner innan allt folk kommer.

Idag ska han straffarbeta med att lägga tillbaka plattor på plattgången och jag ska fixa in tvätt och plantera krokuslökar.
Kommentarer
Postat av: Carola

Tack för en trevlig kväll =)

2010-10-03 @ 11:13:17
Postat av: Josefine Eriksson

Ja tack tack för kul kväll!! Snart har vi våra skrikhalsar här =)

2010-10-03 @ 13:48:02
URL: http://josefineeriksson.com
Postat av: Josefine Eriksson

Förresten... har ni funderat och kolla på någon film idag ;P HAHAHAHA

2010-10-03 @ 13:48:54
URL: http://josefineeriksson.com
Postat av: pelle

Ujujuj! Har ni tur så kanske några av er kan dela sal på BB sen ;D

2010-10-03 @ 19:15:49
URL: http://pellespersonliga.se

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0