Alla har rätt till en uppdaterad blogg

Så just därför kommer det ett totalt värdelöst inlägg från mig. Jag är skittrött för att jag stängde igår kväll. Jag kunde inte sova längre för att om en halvtimme ska jag till barnmorskan. Det ska visserligen bli trevligt att lyssna på lite hjärtljud osv. Spännande att se hur mycket jag har gått upp i vikt. Nu när det är helt officiellt så kan jag ju avslöja att jag ska bli moster i slutet av mars. Så jag och min syster har en tävling om vem som går upp minst i vikt. Så jag hoppas att jag slipper en massa vatten som gör att man går upp i massor eller att hon får det. Jag har planer på att skicka choklad till henne varenda dag så hon går upp mera.

Idag känns det som om det är höst på riktigt och inte mig emot. Den här sommaren var ju totalt värdelös. När jag jobbade var det kanonväder och sen när min semester kom så regnade det nästan hela tiden. Så ja den var totalt värdelös. Nåt annat som känns värdelöst är att jag brukar jobba som en idiot på hösten för att det inte ska bli stora hål i plånkan till jul, men nu i år känns det inte så aktuellt och det känns jättekonstigt och jag som är toksugen på att åka till Ullared. Speciellt nu när tv-serien dragit igång. Det är där mina white-trash gener kommer in i bilden. När det kommer till det tv-programmet så kan jag inte dölja dom längre.

Nä barnmorskan och Fjöget nästa.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0