Det gick

Nu är beställningen ivägskickad så snart kommer det lite bodysar med star wars motiv, lite andra barnkläder och en klänning till mig. Daniel fick inget. Tänkte inte ens på han, är det så man blir som mamma. Man tänker bara på sig själv och barnen?? Daniel har fått uppdrag bilbarnstol. Vi var ju till Marieberg igår och var inne på Babyproffsen och det är ju inte gratis att bli förälder, vad sägs om en skötväska för 800?? Annars var besöket givandet. Kom hem med en tunika och ett brett skärp. Jag blev av med ett par trasiga leggins och lämnade in skor på lagning. Jag var även väldigt generös och bjöd Daniel på fika på IKEA, det var billigt, en kaffe och en te, chokladmousse, bakelse och en kokosboll för 33kr. Som hittat. Kaffet och teet var visserligen gratis för IKEA family medlemmar. Sen kom det med blommor till köksfönstren och lite galgar och hyllplan till ett köksskåp. Men det var inte lika roligt.

Denna dag bjuder på jobb 10-19 och resten av helgen 6-16. Men nästa vecka har jag den efterlängtade veckan där jag bara jobbar två dagar. Vad jag ska göra av all min lediga tid vet jag inte. Spendera pengar jag inte har kanske. Det tål att tänkas på.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0