Le bröllop

Igår var det äntligen dags för Sofias och Eriks stora dag. För min del började dagen med sminkning på Maku Up store och sen håruppsättning på Hårmetropolen i Kumla. Sminket satt som berget hela kvällen, frisyren var det sådär med, de flesta lockarna hade gått ur innan vigseln. Som tur var så var det ju inte mitt bröllop och frissan slipper en stämning. Njut av bilderna istället.







Sen har jag ca 164 bilder till men så många blir det inte här. Dagen var iallafall oförglömlig och Sofia och Erik var ett väldigt vackert brudpar. Nu ska jag börja planera mitt eget bröllop. Bidrag tages tacksamt emot.
Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt!! Vad e bättre än tårdryftande bröllop?

2010-09-29 @ 19:22:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0