Pluttdator

Nu ger jag upp min stötsäkra stenålders dator och har snott Göstas lilla söta dator. Med lite tur kanske jag börjar komma överens med den och kan önska mig andra saker i födelsedagspresent.

Igår gjorde jag ytterligare ett försök att beställa från ellos, sist så strulade deras sida. Nu hade jag inte koll på lösenordet och kom inte in på mailen på varken min eller hanens dator. Jag tror det är någon högre makt som inte vill att jag ska beställa kläder. Fast det var visserligen mest barnkläder och det kan man tydligen inte få för mycket av.

Framåt eftermiddagen blir det Marieberg för att lämna tillbaka trasiga leggins från Gina och trasiga skor från Skokanonen. Legginsena var trasiga när jag köpte dem, jag skulle chansa på att en fet människa hade provat dem och spräckt en söm och sen hängt tillbaks dem. Skorna gick sönder på Kumla torg och dessa kullerstenar. Då skorna knappt var använda så borde de hålla. Så nu ska jag leta kvitto.

För er som undrar över gräsklippningen så kan jag säga att gräsklipparen är död så vi har lånat svärföräldrarnas åkgräsklippare som Daniel har åkt runt på. Så inget mer gräsklippande för mig, men jag hade nog ändå inte klippt nu.
Kommentarer
Postat av: pelle

Tss! Det kanske är ett tecken från ovan att du ska med till Ullared och handla barnkläder där? ;)

2010-09-09 @ 12:19:31
URL: http://pellespersonliga.se

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0