Rolig lista

Denna lista hittade jag hos josefineeriksson.com då jag fortfarande inte kan länka så får ni ha överseende med det.

Hur gammal är du om fem år? 33år
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min lillasyster och hennes dotter.

Hur lång är du? 175cm
Vilken är den senaste filmen du sett? En fiende bland oss. (Både Harrison Ford och Brad Pitt var med)

Vem ringde du senast? Stina
Vem ringde dig senast? Stina
Hur löd det senaste sms:et du fick? Typ
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på men jag ringer gärna.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Snart har de varit gifta i 35år.
När såg du senast din mamma? För fyra timmar sen
Vilken ögonfärg har du? Bruna

När vaknade du i dag? kl 08.00 ringde klockan
Vilken är din favoritplats? På en luftmadrass som ligger i vatten.
Vilken plats föredrar du minst? Ute när det regnar
Vad skrämde dig om natten som barn? Det mesta och tyvärr har det inte försvunnit.
Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag jobbade här om dagen och Viktor berättade om när han skulle flytta ihop med Shakira i Harven. En rolig historia som han kokade ihop på  jobbet för över åtta år sen när alla var sura och i torsdags så nämnde han den igen.
Hur stor är din säng? Vår säng är 160cm

Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
Sover du med eller utan kläder på dig? Med, det blir för kallt på vintern och så irriterar mitt långa hår min rygg.
Hur många kuddar har du i sängen? Två var
Hur många landskap har du bott i? Närke och Västra Götaland
Vilka städer har du bott i? Kumla, Skövde, Örebro och Fjugesta.
Är du social? Offtast, kan bli lite överdriver social också;)
Vilken är din favorit efterrätt? Kladdkaka.
Tycker du om kaffe? Nej
Vad dricker du till frukost? Te
Sover du på någon särskild sida? Brukar somna på vänster sida.
Kan du spela poker? Ja men det är tråkigt!

Tycker du om att mysa/kela? Det är klart,

Är du en beroendemänniska? Haha kan man lugnt säga och lättpåverkad.

Känner du någon med samma födelsedag som din? Några stycken har man ju träffat på genom åren.
Vill du ha barn? Japp har ju en på jäsning nu.

Kan du några andra språk än svenska? Engelska och sen har jag även läst tyska och franska.
Har du någonsin åkt ambulans? Nej

Föredrar du havet eller en bassäng? Havet! Sjö med fin botten.
Vad spenderar du helst pengar på? Mat i alla dess former, får man inte äta gott så är inte livet värt att leva.
Äger du dyrbara smycken? Nej.
Vilket är ditt favoritprogram på tv? Vänner
Kan du rulla med tungan? Nej
Sover du med gosedjur? Katterna

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja!

Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett rött tv-spels fodral som ligger på bordet.
Flirtar du mycket? Bara när jag är full på krogen. Vilket aldrig händer längre.
Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett godmorgon på  jobbet.
När var du i kyrkan senast? Nåt dop förra året.
Vem var din favoritlärare på högstadiet? Per Hellström
Hur länge har du campat som längst i ett tält? Antingen Roskilde -02 eller Gotland -87
Vad lyssnar du på just nu? Slyna
Vem såg dig naken senast? Daniel
Vad är det för färg på din tandborste? Lila och vit

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Daniel
Har du någon piercing? I öronen
Din största vinst? När jag städade så spelade vi på Lotto och då vann vi 18000 kr som vi var 4 eller 5 som delade på.
Civilstånd? Sambo
Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, aftonbladet och några bloggar.

Är du fåfäng? Nja skulle väl vilja vara mer fåfäng än vad jag är.
Vilket är ditt drömjobb? Där jag räddar världen
Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Jag skulle vilja åka till Hawaii.

Vad har du haft för husdjur? Katt, hund, häst, kanin, marsvin…

Svär du ofta? Ja tyvärr

Sverige när det är som bäst? höst och sommar!
Kan du åka slalom? Nej
Vad har du ätit i dag? Fil med flingor, macka, pannkaka, kladdkaka och så lite mackor igen.
Vad har du för utbildning? Gymnasium och internutbildningar på Donkan.

Vilken är din bästa egenskap? Kommer i tid.
Vilken är din sämsta egenskap? Kan tyvärr säga elaka saker utan att tänka mig för.
Saknar du något? Ja
Är det viktigt att fira födelsedagar? ja det är det, speciellt min egen.

Vad gör dig ledsen? Miljöförstöring.
Vad gör dig glad? Min familj och vänner!
Vad ska du göra i helgen? Ut och äta med jobbet och sen imorgon hälsa på vänner.
Vad är det knasigaste du gjort? Kommer inte på nåt just nu.

Vad har du för laster? Inga allvarliga just nu, men förut var det nikotin och treo.
Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Gå och duscha kanske, så jag inte stinker svett ikväll.

Kommentarer
Postat av: josefine eriksson

HAHA vad lyssnar du på??? SLYNA!!!??? okej????

2010-09-18 @ 22:00:24
URL: http://josefineeriksson.com

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0