Svensexa

Igår var det dags för Eriks svensexa. (Jag och min syster hade även möhippa för den äldre systern men det kommer senare).



Först skulle han in på Maxi i Kumla och handla lite i snygga cykeldressen.



Sedan fick han prova på segelflygning.



Sen fick han sälja sexiga underkläder uppe på stan.



Han var även inne i valstugorna och krängde kalsingar.



Som sann miljömupp så fick han sopa upp lite skräp också.



För pengarna han tjänade in på kalsongförsäljningen gick han loss på Myrornas herravdelning. Kvällen avlsutades sen med middag och krogutgång. Men min kära sambo åkte hem efter middagen för han lider av en kraftig förkylning och går nu mest och snörvlar.

Bilder från Sofias möhippa kommer att komma senare under dagen, de kan inte publiceras just nu pga tekniska orsaker.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0