Torsdag

Idag är det torsdag och jag är en copycat i det mesta jag gör. Det om veckodagen var från Pelle min kollega och på min systers möhippa så snodde vi (jag) lite idéer från hennes sambo svensexa. Sen så har vi ju min bloggadress, fast egentligen borde den vara parkerarsnett 2.0 eftersom jag inte kan parkera rakt, 9 gånger av 10 står bilen snett om jag inte fixar och trixar och det är jag för lat för. Sen är det lite flera saker men de orkar jag inte ta upp här.

Imorgon är det däremot lön och den har jag längtat efter, eller inte så mycket efter min utan efter Daniels, han har levt på mig sen den 4 september ungefär. Sen imorgon är det förberedelser för brölloppet och sen på lördag smäller det. Bilder kommer att komma i massor, fast kanske inte här. Men några ska jag kunna bjussa på.

Ikväll är det stängning, men det känns helt okej för sen är jag ledig i fyra dagar så jag ska absolut inte klaga.
Kommentarer

Innan du kommenterar:
Glöm inte lägga till mig på bloglovin!
bloglovin

Namn:
Jag ska kommentera mer!

E-post

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0